středa 13. dubna 2016

Pár slov a dáreček na rozloučenou

Tak je to tady. Moje rozloučení s Rory's side, která i v době mé blogové neaktivity byla mou součásti tři roky a devět měsíců! Tři a tři čtvrtě roku přesně k dnešnímu datu, wow. Psát tyhle řádky je pro mě těžší, než jsem si myslela a asi ani nemá smysl rozebírat proč vlastně, protože smysluplný a všeříkající důvod bych stejně nedokázala sepsat..

Po dlouhém rozmýšlení a několika dialozích i monolozích Vám můžu sdělit, že tu právě něco končí, ale ve stejnou chvíli také něco začíná. Zatím nevím kdy přesně, ale s téměř stoprocentní jistotou se tu brzy objeví odkaz na nové stránky. Dále je také jisté, že už to bude úplně něco jiného, než recenzování kosmetiky a vyplňování tagů. Nechte se překvapit, já sama jsem velmi zvědavá, co z toho všeho, co mám v hlavě nakonec vznikne :).

A teď k mým nejmilejším čtenářkám. Vím, že je tu několik z Vás, které opravdu měli tu trpělivost s mým přidáváním a ocenily každý článek, ať už byl přidaný po týdnu nebo po měsíci. Chci Vám hrozně moc poděkovat, za všechny krásné komentáře, podporu a za to, že jste podstatnou součástí těchto stránek.

Pro tři z Vás jsem připravila balíček. Rozhodla jsem se pro laky China Glaze, protože díky nim jsem založila tento blog. Dlouho jsem přemýšlela o blogování a až když se u mě objevily tyto malé poklady, nakoplo mě to začít psát o lacích, dále o kosmetice a ve výsledku už o všem možném :D. V každém balíčku je pak dále jedna pleťová maska Planet Spa a na vyzkoušení tři Matcha Tea, které momentálně nabývají popularity ve světě a já už také zkouším :).



Poprosím vás o jméno, pod jakým sledujete blog, e-mailovou adresu a také budu ráda za nějaké klidně i úplně kraťoučké vyjádření k těmto mým prozatím posledním slovům :).
Výherce vyberu buď random a nebo mě třeba nějaké tři komentáře opravdu chytnou za srdce a nebudu muset losovat, giveaway potrvá přibližně do konce měsíce :).

Tímto bych se s vámi rozloučila a ještě jednou poděkovala Vám všem! Budu moc ráda, když mě navštívíte i později v novém :).
Mějte se krásně.

                 Rory ♥

14 komentářů:

  1. Ahojky!
    Je škoda, že končíš, ale určitě máš pro to jisté důvody. Každopádně ti chci popřát, aby ses měla v životě krásně a aby se tvůj nový projekt, tvé nové stránky povedly :)
    Měj se krásně! :)

    Kdyby náhodou, blog sleduji jako Lucy Enne a mail je luciath483@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chjooo, tohle mě hrozně mrzí. Ale pokud budou nové stránky, tak se moc budu těšit a doufám, že z blogového světa neodejdeš úplně. Naopak, jsem ráda, že konečně budou zas články. A soutěže se neúčastním, jen jsem se chtěla vyjádřit :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    To je velká škoda, že jsi se rozhodla skončit s tímto blogem, ale na druhou stranu se těším na tvé nové stránky a na to překvapení :) alespoň, že neodcházíš úplně a budeš pokračovat, i když úplně někde jinde a s jinou tématikou :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že budeš pokračovat na jiných stránkách. Třeba bude obsah ještě zajímavější než články o kosmetice ;-) Docela by mě zajímaly nějaké články ze života. Vypadá to, že se ti daří, takže chceme podrobnosti!! :-D
    Sleduju jako Sedmikráska a mail je USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. Jednou něco končí a zase na druhém konci něco nového, krásného začíná, tak to bohužel nebo bohudík je. Přeji Ti hodně štěstí a elánu, který je při blogování myslím si, že dost potřeba. Krásný blog tento je a nebo je. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo, to je škoda.. Ráda jsme četla tvé články na blogu.
    Tvůj blog sleduji pod tímhle účtem, e-mail: cumanelka@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že odcházíš, ale hlavně, že vlastně ne úplně, ale jen na jiné stránky :). Jsem zvědavá, co sis pro nás připravila :). Sleduji jako Lonnie eL.
    lucie.el.zet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím si, že nemá cenu psát něco zdlouhavého o tom, že je mi líto, že končíš. Každý konec je začátkem něčeho nového a mnohdy i lepšího. Sama vím, o čem mluvím. Hodněkrát jsem měnila blog, youtube kanály. Nakonec jsem ale vždy byla o něco více spokojenější. Člověk se zkrátka vyvíjí a s ním i to, co dělá. Každý začátek je super. Je na něm skvělé to očekávání a radost. Rozhodně dělej jen to s čím budeš spokojená a očem budeš přesvědčená, že je to nejlepší a co tě bude bavit. To je totiž to hlavní. Přeju hodně štěstí a děkuji za tvé články.

    Zúčastňuji se proto, že mě zaujal právě Matcha Tea - nikdy jsem ho ještě nezkoušela, ale ráda bych. Kosmetikou bych také nepohrdla... :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne si to opísala škoda že s týmto blogom končíš vždy ma to mrzí keď niekto koho sledujem už od začiatku ako som tu s blogom ja chce skončiť. Ale ako sa hovorí vždy keď sa niečo skončí niečo nové začína a možno ešte lepšie. Niekedy nie je na škodu urobiť čiaru a začať niečo od znovu keď sám človek chce a to nemyslím len v blogovej sfére ale aj v živote. Keď chce človek urobiť zmenu a cíti to tak je to len jeho rozhodnutie a určite bude správne. Tak ti držím palce a teším sa na tvoj odkaz:-)
    Sledujem Roumí
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    Mne sa pači ta olivova maska alebo čierna vždy som nad jednou rozmýšľala ale neskúsila som:)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Peťuška
    škoda, že končíš, lebo ťa sledujem dosť dlhú dobu... ale človek by sa nemal do ničoho nútiť... a keď budeš chcieť, tak sa vrátiš, či už na túto adresu alebo nejakú inkašiu... takže držím place... :-)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Jen chci napsat, že se těším na nové stránky :) Jinak nesoutěžím, protože už bohužel nelakuju, však víš... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejdřív jsem se hrozně lekla, že vážně končíš (drastický nadpis, fakt :D). Ale po prvních pár řádcích se mi hrozně ulevilo a mám i radost. Protože nelituju, že tady končíš, naopak. Ne že by byl blog špatný, ale hrozně se těším, co nového vytvoříš a věřím, že zas budeš psát se stejnou chutí a energií jako dřív :) Napjatě budu očekávat odkaz :)
    Z balíčků se mi líbí všechny, protože ani jeden lak od téhle značky nemám a masku jsem taky nezkoušela ani jednu. Nejvíc mě lákala ta prostřední, ale tuším, že je slupovací, takže jsem si ji nekoupila a nejvíc mě láká oliva :) Sleduju jako NaireS. mail 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jej, jak jsem se lekla😓😓😓 tesim se na nove stranky a hlavne na obsah😘😘😘
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog Tu

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozně moc děkuji za všechny slova, co jste mi tu nechaly a která mě doslova dojala :)! Moc si té podpory vážím! Tři vítězky soutěže jsem kontaktovala na mail a dnes od rána pracuji na novém blogu a mám z toho nového začátku obrovskou radost, takže do večera Vám sem hodím odkaz :). Ještě jednou mnohokrát děkuji!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.