neděle 15. března 2015

Pět divných věcí, co jsem dělala jako malá

Krásné nedělní dopoledne!
V poslední době jsem propadla sledování českých a slovenských youtuberů, kteří točí všelijaké challenge, názorová a různě vtipná videa a také tagy! Jelikož blogy nestíhám číst, nevím, jak moc tenhle tag je známý, ale jde tedy o to - napsat pět divných věcí, co jsme dělali v dětství. Při vzpomínání jsem se celkem zasmála a některé mé činnosti z devadesátých let do teď nepobírám :D.

1) Mučitelka šneků
Začnu tím úplně nejdivnějším. Při této vzpomínce se až trochu stydím, ale snad vás to pobaví. Milovala jsem šneky. Sbírala je, chovala je, vymejšlela pro ně šnečí dráhy a "rychlostní" soutěže. Jednoho dne jsem své šneky zapomněla venku v jejich skleněném domečku, přes noc pršelo a já je našla skoro celé vylezlé z ulity potápět se ve vodě. To mi přišlo natolik komické, že jsem nadále šneky zavírala do zavařovacích sklenic plné vody. Vydrželi tak několik hodin možná i dní, už si to moc nepamatuji, ale vím, že jsem čekala, že třeba jednou z té ulity vylezou úplně.

2) Silně věřící
Vyrůstala jsem jako jedináček, tím pádem jsem měla obrovskou představivost. Měla jsem stovky neviditelných přátel a jeden čas dokonce věřila i na elfí říši. Každého jsem přesvědčovala, že doopravdy existuje a běda tomu, kdo se jen trochu zatvářil, že to zpochybňuje! Dodnes mám problém, že každému všechno sežeru a až poté se nad tím zamyslím :D. Poslední dobou se mi opravdu často stává, že si z něčeho udělám srandu (že tomu jenom jako nerozumím nebo jsem to nepochopila) a můj spolumluvící mi začne danou věc vysvětlovat, jako bych byla úplně blbá nebo se mi smát a já se pak taky vždycky hrozně směju - hlavně se neurazit, ale už čekám, která nevinná duše to nakonec schytá, až to jednou bude přes čáru :D...


3) Tajná celebrita
Někdy ve školkovém věku jsem si dokonce myslela, že jsem nějaká světoznámá celebrita, ale všichni to přede mnou utajují a představovala jsem si, kde všude by mohli být schovaní paparazzi. Trošku této naivity mi zůstává dodnes a to tak, že stále sním o tom, že dokážu něco velkého a nebo budu žít život na vysoké noze :).

4) Sběratelka kamenů
Asi každý si zkusí někdy něco sbírat, mojí láskou byly šutry! Z procházek a hraní na hřišti či pískovišti jsem domů s nadšením tahala různé kameny a když už mi je rodiče nedovolili doma skladovat, schovávala jsem je zahrabané na zahradě v pískovišti v krabičce od Ramy. Top secret!

5) Zlobidlo
Samozřejmě, zlobili jsme všichni. V paměti mám pár takových perliček, které si pamatuji ještě ze školky. Paní učitelka dostala geniální nápad! Dát mě ke zlobivejm klukům, abych je zkrotila and guess what, stal se pravý opak. Maminka kvůli mně musela jít i do školky a vyslechnout si stížnosti na mou změnu k horšímu :D. Jednou jsme spolu byly nakupovat a když se na mě nějaká paní usmívala, stále jsem se na ní otáčela, až ze mě vylezlo "co čumíš"?!
Na prvním stupni se mi ještě povedlo rozhodit babičku, když jsem jí vyprávěla jak jsme hráli vybíjenou a já "dala mrdu do míče", aniž bych věděla, co to znamená. A bylo to mnohem víc, ale tyhle dvě věty se mi obzvlášť vryly do paměti :D.
Ještě jsem si vzpomněla, že jsem moc ráda řvala z okna, když mamka telefonovala a nemohla mě okřiknout, byly to věci typu: "Jsem zakletá princezna, kdy mě přijdeš vysvobodit můj princi?" a ano, opravdu jsem čekala, kdy se rozrazí dveře a já s nějakým krasavcem zmizím na překrásný zámek :D.

Máte nějaké podobné zážitky z dětství? Moc ráda si počtu :)!

6 komentářů:

  1. Teď jsi mě dostala, takhle jsem se už dlouho nezasmála :D Taky jsem tak trochu týrala šneky, ale na nižším levelu :D Protože jsem si myslela, že jim hrozně pomáhám. Když jsem se doslechla, že je sauna zdravá, tak jsme s bratránkem zavírali šneky u babičky ve skleníku a pak je máchali v sudu s vodou. Bohužel bratránek (jeho chyba, byl starší) se rozhodl pak vykoupat svoje morče a to to nepřežilo (já u toho nebyla). Ale šneci přežili vždycky, i když dneska se za to fakt stydím :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D :D .. Já zase jednou řekla v družině jebák a vychovatelka mi strašně nadávala, co to sprostý slovo říkám. A když jsem byla malá, často jsem dělala, že já jsem jako dospělá mamka a mluvím si s dalším imaginární mamkou o mé dceři (jako o sobě) :D Nebo jsem se si vlezla do skříně a pak jakože se přeměnil čas a já se ocitla u cizích lidí doma a různě se schovávala, abych nikoho nepotkala

    OdpovědětVymazat
  3. Šneky jsem naštěstí netýrala (jen jsem je chovala jako domácí zvířátka doma v krabici), ale prý jsem jako malá trhala křidýlka mouchám a pamatuju si, že jsem strkala berušky do stonku od pampelišek. Při rozbíjení ořechů jsem zase kladívkem zabíjela nežádoucí hmyz.. No když si na to zpětně vzpomenu, tak jsem byla dost masochistická, přitom jsem mírné povahy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. haha to ma pobavilo, ja som bola zase mučitelka žiab. :-D Ty si bola v tomto ešte celkom ohladuplná, no ja som tie žaby doslova pitvala :D. Dalej som zbierala červiky, chrustov, proste všetko čo mi teraz pride nechutné...

    OdpovědětVymazat
  5. moja sestra pitvala slimáky a ja som ju nikdy nechápala :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Hihi, parádní článek, moc jsem se nasmála :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.