pondělí 1. září 2014

Yves Rocher - Sypký sametový pudr

Krásný večer :)!
Toto je nejdražší pudr, který jsem si kdy pořídila. Vkládala jsem do něj velké naděje a to celkem zbytečně :D. Pudr by měl zabraňovat lesku, sjednotit a projasnit pleť. Obsahuje výtažky z bambusové silice, která má "blahodárné účinky na pleť".

zdroj
Balení se mi po vzhledové stránce celkem zalíbilo, i když do obrázku z webu má celkem daleko. Šroubování funguje :D, obal je bytelný a labutěnka je použitelná, ale toto byl a stále je můj první sypký pudr a moc mi tenhle typ nevyhovuje. Vybrala jsem si transparentní odstín s podtónem do růžova a ne jenom, že je dost tmavý a já ho mohla začít používat až po opálení, ale i ten podtón se mi zdá spíš do oranžova.

Omlouvám se za upatlané balení, moc se mi nedaří ho udržovat bez otisků prstů :D.

Výsledným finishem je na pohled sametová, zmatněná, sjednocená (lehounce kryje) pleť s bohužel kratší výdrží, takže je dobré ho nosit v kabelce s sebou. Jak už jsem psala na začátku, čekala jsem víc, obzvlášť za ty peníze :D... Dobrou zprávou však je, když už jsem u těch pudrů, že jsem konečně objevila svého favorita a o něm recenze už brzy :)!

14 komentářů:

  1. Já pudry nepoužívám, takže žádnou zkušenost nemám :) Tento má moc pěkné balení
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se někdo má, že nemusí používat pudr :D :).

      Vymazat
  2. Vypadá hezky, ale mojí stálicí je transparentní pudr od Essence za 80 Kč :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším na tu recenzi, taky s tím svým nejsem moc spokojená :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Během příštího týdne se tu určitě objeví :).

      Vymazat
  4. Som zvedavá na recenziu, ktorý púder to asi bude... Ja lúbim najviac od Rimmelu Stay Matte. Možem sa spýtať, na kolko ťa táto srandička od YR vyšla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Stay Matte se právě stejně lesknu :(:D. Měla jsem na něj slevu, takže za necelé dvě stovky, ale i to je na mě celkem dost, jsem zvyklá dát za pudr max. tu stovku :D.

      Vymazat
  5. Jeee ten pudr mám doma a ještě jsem se k němu nedostala :/ to je tak když nakupuji ve velkém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, pak mám rozdělaných hodně věcí najednou a už si nepamatuji ani co mi vyhovuje a co ne :D.

      Vymazat
  6. Já jsem si tenhle pudr kupovala bílý, jen na sladění pleti a musím teda říct, že jsem byla spokojená, nedělal fleky a jen odstranil lesk od make-upu, jiný jsem nezkoušela, tak nevím. Ale radši si kupuju pudr klasickej levnější, který mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sladění pleti určitě stačí, ale moje pleť bohužel potřebuje víc než to :(.

      Vymazat
  7. S tou výdržou je to dosť problém, mne ani všade vychvaľovaný Dermacol nezmatní pleť na nejaký dlhý čas, pár hodín a potom nič. Mala som svojho favorita a tým bol Essence sypký transparentný púder, ale už ho prestali vyrábať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S lesklou pletí je to opravdu bída, jediné, co pomáhá je, mít u sebe neustále odmašťovací ubrousky nebo nějaký kapesníček a nebo používat pudr každou chvilku, jinak se s matnou pletí můžu rozloučit :D.

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.