sobota 14. června 2014

Kosmetický new in

Přesně za měsíc s blogem oslavíme výročí dva roky, to utíká! Už mám za sebou přijímačky na vysokou, tak snad už se blogování budu moc konečně věnovat tak, jak chci. Jenom na tu práci jsem si ještě nezvykla, takže doma skoro pořád jen odpočívám a když už mám energii něco dělat, jdu za přáteli. Nikdy bych nečekala, že to bude takhle fyzicky a hlavně také psychicky náročné, někdy udělám o téhle super brigádě článek :D.

Ten dnešní bude o rozšíření mé kosmetické sbírky, tedy tím, čím jsem si poslední dobou udělala radost a že si jí teď dělám docela často, když dostávám peníze na ruku každý den :D.

Jako první jsem si potřebovala udělat pořádnou zásobu sprchových gelů, vždy jich mám raději doma více, protože jedna vůně mě brzy začne nudit. Ten den, co jsem přišla do Rossmanna, se mnou společně přišly nové sprchové gely Dermacol. Jahodový je boží, ale k tomu ananasovému jsem si musela najít cestu. V DM jsem pak vzala dva ze tří sprcháčů z limitované letní edice Balea.


Masku na vlasy už jsem si nepořídila strašně dlouho, právě jsem si dávala vanu a zkoušela jí, teda to je vůně :)! Do práce jsem si koupila antibakteriální gel, protože si tam nemám kde umýt ruce. Ošetřující krémy jsou momentálně pro mě nutností, jelikož je mám opravdu v příšerném stavu a to jste neviděly moje nehty :(...


Šla jsem si pro řasenku a viděla u Catrice tuhle super akci, po které jsem hned sáhla a jsem s oběmi moc spokojená. Lesky na rty Essence už mě lákaly delší dobu, tak konečně jsou dva mé, ale ten růžový mi tedy vůbec nesedl. A nakonec ve výprodeji byl lak miss sporty, který jsem si chtěla koupit od doby, co jsem ho poprvé viděla, tohle byla poslední šance :D!


Tady to asi nemusím dále rozepisovat, asi si zajdu na gelovky, abych už ty krasavce konečně mohla nosit <3!


Můj nákup na Yves Rocher byl super výhodný. 45% sleva na jeden výrobek a výrobky v hodnotě zhruba devíti set jako dárek (takže za víc než jsem utratila), poštovné zdarma, prostě nádhera. Není tu vyfocené vše, něco je totiž pro vás a taky mám schovaný jeden dárek pro kamarádku :).


Odličovák mi došel a tahle dvojka se zatím zdá také moc super, hlavně jsem zvědavá, jestli opravdu budu mít posilněné řasy, kéž by :).


A ještě jedna novinka, teď už tedy trochu starší, zatím mám vyzkoušený jenom jeden z nich, vůně jsou to ale fajn :).


Myslím, že se do budoucna můžete těšit na hromadu recenzí a spoustu dalších new in článků, obojí jsou vaše nejoblíbenější, podle mé ankety, tak doufám, že budete mít radost :)! Také můžete brzy očekávat giveaway, mějte se krásně ♥!

27 komentářů:

  1. yves rocher sa mi pači hadam niekedy niečo od nich vyskušam laka ma:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k té značce hrozně vzhlížím, přitom mě ještě žádný jejich produkt neuchvátil :D, ale tyhle vypadají nadějně :).

      Vymazat
  2. ty jo, to si teď vážně všichni začali kupovat přesně ten lesk, o který jsem (mimojiné) udělala giveaway? :D Asi fakt frčí :D
    Jinak, ty jo, paráda, krásné věci. A mimochodem, držím palce k přijetí ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesk je super, jen barva moc neodpovídá podle internetu, ale to mi ani moc nevadí :). Děkuju :))!

      Vymazat
  3. článek o brigádě určo udělej :-)
    Pořídila sis krásné věci, Balea a Dermacol sprcháče mě taky moc baví, nejradši bych vykoupila celý DMko! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. To sis udělala velikou radost!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Člověk si musí udělat radost :) Já jsem si teď dala kosmetickou stopku, protože bych to už neměla kam dávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně to právě tak hezky vyšlo, že mi všechno začalo docházet, takže se to hodilo :D.

      Vymazat
  6. Hezké věcičky :-) ráda používám tenhle konopný krém,je fakt úžasný,vyléčil mi ekzém,ikdyž jen akutní :-) a láčky jsou bomba,ty GS mě nikdy nepřestanou ohromovat :o a článek o brigádě určitě udělej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)! Tak to doufám, že mi také pomůže, ruce mi právě teď opravdu trpí :(.

      Vymazat
  7. Téda, nakoupila sis krásně.
    Isana antibakteriální gel mám doma taky a i melounový sprcháč, který nádherně voní a nemohla jsem ho tam nechat ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, první fotka, takový ovocný koktejl...skoro se mi sbíhají sliny :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pořídila jsi si opravdu moc pěkné věci!:) Ty dva lesky od essence,mám taky akorát v jiné variantně:)! A naprosto mě ohromily!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně bohužel jahodový moc nesedl, ale na rtech vypadají pěkně a přirozeně :).

      Vymazat
  10. samé super veci, laky vyzerajú krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou překrásné, už abych měla ruce trochu k světu a mohla začít lakovat :)!

      Vymazat
  11. Ten pudr od GS jsem také chtěla zkusit. A Balea sprcháče určo super voní, já chtěla melounové mléko, ale mám hodně mazadel, tak odolávám.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dám vědět, jestli za to pudr stojí, ještě jsem ho nezkoušela :).

      Vymazat
  12. Nemůžu si pomoct, ale u mě boduje Balea na plné čáře, i když není možná tak moc kvalitní, tak ty vůně jsou jedinečné. :)

    OdpovědětVymazat
  13. pěkné věcičky asi budu muset zajít též:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.