pátek 18. dubna 2014

Dermacol - Makeup pro bledulky s mastnou pletí

Krásný večer :)!
Tento makeup jsem si pořídila na doporučení od kamarádky, dokonce jsem si ho od ní i párkrát půjčila a opravdu mě zaujal. Jedná se o Dermacol Matt Control, zmatňující makeup, který slibuje 18 hodinovou kontrolu lesku, snížení viditelnosti pórů, bezchybnou, vyhlazenou a svěží pleť.


Začnu balením, ze kterého moc nadšená nejsem. Lahvička není průhledná, ale nabarvená, takže nejde vidět, kolik v ní ještě zbývá makeupu a druhým problémem je pumpička, která se trošičku zasekává a kamarádce se rozbila úplně. Naštěstí já obaly moc neřeším, takže tohle jsou téměř bezvýznamné mínusy.



Mnohem důležitější jsou vlastnosti. Makeup moc hezky voní, je hustší, takže chvíli trvá, než ho zapracuji do pleti. Krytí se mi líbí moc, to je také důvod, proč jsem si ho pořídila, ostatně to můžete vidět níže, podle mě je vážně super! Největším plus je asi také fakt, že nejsvětlejší odstín je opravdu světlý a má i podtón do růžova, takže konečně něco na evropský obličej :D! Zmatnění trvá jak kdy, asi hlavně podle toho, co přes den dělám. Každopádně matující opravdu je, jen pokud máte problematičtější pleť, bude to chtít do kabelky pudr :). Pozor na sušší místa, když nemám obličej dobře hydratovaný, tak se mi na čele vytvoří mapy, nejdou moc vidět, ale zblízka zaznamenatelné jsou.

Pleť se mi po vysazení HA stále nezlepšila :(, ale aspoň můžete vidět ten rozdíl :).
Tento makeup má svoje klady i zápory, já si s ním ale celkem rozumím a pořídila bych si ho znovu :).

Máte nějaký makeup od Dermacolu :)?

24 komentářů:

  1. Make-up,vypadá zajímavě:) I odstín vypadá moc dobře:)! Určitě se po něm kouknu:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ho dvakrát držela v ruce a pokaždé jsem ho vrátila do regálu, ale teď už je rozhodnuto - musím ho mít! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co se týče pleti - tak vydrž! :-) Taky jsem se s tím mordovala určitou dobu, ale teď mám pleť lepší než kdykoli jindy.
    Make-up vypadá dobře, pěkně kryje a jak je vidět, tak je krásně světlý, takže paráda.
    Od Dermacolu jsem měla taky jeden matující make-up, ale ten byl v tubě a byl příšerný. Odstín oranžový, make-up vůbec nekryl, nematoval, mizel z pleti, zkrátka tragédie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se vydržet no, ale už je to skoro rok :(. Tak tohle vypadá na pravý opak :).

      Vymazat
  4. No tak teraz si ma presvedčila! :) určite si ho poriadim :) kedže ako vidím má krásne krytie ..musí byť môj! :D Vdaka za super tip :)

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. to krytí je teda super! já jsem ho chtěla zksuit, ale nedávno jsem se osypala po Imperialu, tak mám teď z dermacolích MU trošku respekt, ale asi si ho pořídím, až dodělám své nekonečné zásoby :D a přeju, ať se ti pleť dá brzy do pořádku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), tak ho zkus třeba jen zatím v drogerii, snad nebude dělat neplechu.

      Vymazat
  6. vypadá docela dobře, moc se mi zamlouvá hlavně kvůli tomu krytí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten výsledek vypadá skvěle, vyrazím na nákupy a asi si ho pořídím :) Mám s pletí naprosto stejné problémy a to jsem HA vysadila už před čtyřma rokama, všichni říkali, že se to během pár měsíců spraví a furt nic :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi také všichni říkali a už to bude skoro rok =/.

      Vymazat
  8. Opravdu to vypadá moc dobře. Já jsem dříve na pleť používala Syrovátka,její chuť mi nechutnala, vždycky se mi po ni dělalo zle,ale její účinky byly dobré.Teď používám hlívu ústřičnou s laktobacily. :D

    OdpovědětVymazat
  9. velmi dobre kryje na tvari vizera pekne bledo ale na ruke je akisy tmavy..

    OdpovědětVymazat
  10. Neviem ako dlho to je čo si prestala užívať HA, ale mne sa pleť zlepšuje až teraz, po trištvrte roku od vysadenia. Make-up vidím že veľmi dobre kryje a keď vravíš, že svetlí odtieň je naozaj svetlý, tak je to fakt super, okrem toho mám Dermacol celkovo ako značku dosť rada, takže vďaka za tip, aspoň nemusím dumať nad tým, ktorý si najnovšie kúpim, keď sa mi minie 24h Control tiež od Dermacolu. Inak mám ešte rada Stay Matte od Rimmelu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač a já děkuji za tip tobě :)! Snad se to brzy spraví :(.

      Vymazat
  11. Já se původně lekla té barvy v lahvičce, ale ještě že.je.to barvené. Vypadá dobře, hlavně to krytí. Jinak doufám, že se ti dá.pleť co nejdříve dohromady ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to i špatně nasvícené, normálně ta lahvička má právě hezkou barvu, už by to chtělo lepší foťák :D.

      Vymazat
  12. Přesně tento od Dermacolu používám a taky si s ním parádně rozumím :) Moc příjemně voní, i když vím, že si na tu vůni pár lidí stěžovalo, ale mně se líbí. A celkově make up plní svůj účel, takže až mi dojde, tak koupím stejný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, že na tu vůni jsem si musela zvyknout, ale pak už mi přišla i příjemná :D :).

      Vymazat
  13. Asi bych do něj šla, ale zatím mám doma bb, které chci dopotřebovat :)

    OdpovědětVymazat
  14. obrázky na pleti hovoria za všetko:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.