pondělí 18. listopadu 2013

Gabriella Salvete - Velvet Mousse powder makeup

Ahoj všichni :)!
Tento makeup jsem si pořídila v létě za nějakou hodně super cenu kolem osmdesáti korun. Nakonec jsem se ale přes léto moc nemalovala a teď už je na mě začíná být tmavší a tmavší, takže vyzkoušet ho, nebylo úplně easy :D.



Přestože jsem si vzala nejsvětlejší odstín, který se i pod drogérkovými zářivkami zdál světlý, je tento makeup docela tmavý. Obzvlášť, když ho nanáším, tak se vždycky leknu :D, ale po rozetření se pleti přizpůsobí a když použiji nějaký světlý pudr, tak už je pak výsledek barevně dobrý :). Ale přesto si myslím, že v zimě, kdy nastává mé bledulkovské období, bude příliš tmavý.

Krytí je průměrné, o něco lepší než na fotce, ale znáte foťáky, jak rádi zachycují nedokonalosti :D. Určitě nesouhlasím s tím, že by byl hydratační. Spíš naopak, pleti dodává zmatněný a docela i ten slibovaný sametový vzhled. V dnech, kdy mám pleť sušší se mi nad kořenem nosu a kolem obočí tvoří suché mapy, takže je lepší na dny, kdy se lesknu.

Výdrž je dobrá, obzvlášť s bází se nemusím bát, že by se během dne makeup někam ztrácel a ani lesklá T-zóna mě netrápí. Za tu cenu jsem spokojená :).


Opět jsem fotila stranu obličeje, kde mám pihy a pupínky :D, abyste mohly dobře vidět rozdíl. Jak už jsem psala, s dobrým pudrem, třeba Stay Matte, dosáhnu hezky vypadající, přirozené pleti :).


Máte zkušenost s makeupy od Gabrielly :)?

28 komentářů:

  1. Zrovna nad tímhle jsem uvažovala, ale předpokládala jsem, že se najde ještě nějaký světlejší, ale nejspíše ne:) Takže vyzkouším jiný, s tímhle bych byla o dost tmavší:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda no, nevím, kdy konečně pochopí, že češky nejsou černošky :D.

      Vymazat
  2. Uff, jsem se lekla toho tmavého obsahu :D Ale na tváři vypadá přirozeně :) GS moc nemusím, takže asi nekoupím. Spíš přemýšlím stále na nový mmakeupem od Max Factoru :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebýt té skvělé akce, tak asi taky nekoupím :D, já bych už konečně chtěla nějaké asijské BB nebo revlon :).

      Vymazat
  3. Já mám od Gabrielly ten hydratační, jak byl jednu dobu hodně populární a jsem s ním moc spokojená. Odstín mi sedne skvěle, vydrží na obličeji neporušený téměř půl dne a nelesknu se. Což je super, protože já se lesknu i (hlavně) po matujících make-upech a tenhle je hydratační a matuje :-D Fakt je bezvadnej. Ten, o kterém píšeš, mě neláká, mám s pěnovými make-upy špatnou zkušenost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento je taky hydratační a matuje :D tak po tom bych se mohla podívat :). Já právě ty pěnový docela vyhledávám, protože se po nich téměř nelesknu :).

      Vymazat
    2. Tak to máš štěstí :-D Vím, že ty pěnový jsou určený k matování, ale já se po nich lesknu prostě jako prase... Víc než s normálním make-upem. Shlukují se mi do map, zalézají do pórů a nevypadají přirozeně. Asi jsou výjimky, ale mě už nějak neláká dál zkoušet...

      Vymazat
    3. To se ti nedivím, že po takovém zklamání už je nevyhledáváš :).

      Vymazat
  4. Když se rozetře, je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od GS miluju ten hydratační, ten mi sedí a v létě jsem ho nedala z ruky - je ale pravda, že teď jsem ho dlouho neměla, mám dost nových make-upů, ale zítra ho asi vytáhnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle makeup jsem neslyšela, ale četla jsem na něj pozitivní ohlasy:) na pleti vypadá dobře, ten odstín vypadá taky v poho:) ještě ho podle mě v pohodě můžeš mít:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď ještě jo, zatím to opálení úplně neslezlo :). Navíc týhle pěnový se celkem rychle spotřebují :).

      Vymazat
  7. Tak krytí nic moc tedy, mi přijde. Takže asi nebudu zkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono na těch fotkách to nevypadá tak jako ve skutečnosti, ale je pravda, že je spíš přirozenější na pleti :).

      Vymazat
  8. Teda, podle odstínu v krabičce to vypadá dost hrozně... :D Ale na tváři se vážně hezky přizpůsobil, to se mi docela líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se taky lekla, když jsem ho otevřela doma za normálního světla :D, ale přizpůsobí se hezky :).

      Vymazat
  9. Tmavě vypadá opravdu děsivě, ale po rozetření super! Takže děkuji za typ. Tyhle matné make-upy na zimu mám opravdu ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, vzhledem k tomu, že ty nemusíš úplně bojovat se sněhurkovskou pletí, tak by ti mohl opravdu sedět :).

      Vymazat
  10. Tmavý je teda dosť... ale po rozotretí vyzerá docela dobre. Krytie sa mi nezdá až tak super, ale ked vravíš že je to fotákom tak potom v pohode :D Ja lúbim od GS pieskové laky, inak by som do tejto značky asi nešla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče makeupů, tak mě tato značka taky moc neláká, ale akce je akce :D.

      Vymazat
  11. Opravdu je dost tmavý. Teď v zimě by se mi nehodil, ale na léto bych ho brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho chtěla na léto, ale to jsem bohužel nějak nestihla :D.

      Vymazat
  12. Zkušenosti s make-upem GS nemám, ale už hodně dlouho chci vyzkoušet nějaký pěnový;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad natrefíš na nějaký, který bude vyhovovat :).

      Vymazat
  13. Na mě by byl stále tmavý, ale moc se mi líbí ty porovnávací fotky, je vidtě rozdíl.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.