úterý 18. června 2013

Spreje na vlasy - Nivea, Got2b, Douglas

Přeji krásné odpoledne :),
tyto spreje mezi sebou žádnou souvislost nemají, kromě té, že je mám doma už nějaký ten pátek a ani jednomu jsem nechtěla věnovat samostatný článek :D. Nepoužívám je moc často, takže jsou to spíše takové nouzovky, na fixaci a úpravu účesu mám už oblíbené trio od Taft :).


1) Nivea - Finální sprej pro zářivou barvu - mi kdysi dala k Vánocům kamarádka, byla to horká novinka na trhu, z toho vyplývá, že už je to opravdu několik let zpět a já ho stále ne a ne spotřebovat :D. Tenhle sprej totiž účes vůbec nezafixuje. Po nastříkání dodá vlasům lesk, ale nesmíte ho použít i ke kořínkům, to by pak vypadaly zplihle a druhý den už by byly umaštěné. Díky tomuto spreji jsou vlasy vážně krásně heboučké a lesklejší. Má celkem výraznou vůni, která se mi moc nelíbí, ale ani mi ve vlasech nijak zvlášť nevadí. Používám ho tedy, když nějak tepelně upravím vlasy a chci aby si aspoň trochu udržely tvar. Na např. zafixování drdolu je bohužel nepoužitelný.

2) Got2b - Straightening spray - se buď stříká do mokrých vlasů před fénováním nebo do suchých před žehlením. Před fénováním opravdu pomůže tomu, aby vlasy byly rovnější, je to bohužel velmi krátkodobý efekt a brzy se vrátí do svého tvaru, který ale stále je o něco rovnější. Před žehlením vlasy nastříkám a musím chvíli počkat aby nebyly navlhlé, to trvá většinou jen chvilku. Myslím, že rozdíl mezi žehlením s a bez spreje je úplně minimální, doufala jsem, že by díky spreji mohly vydržet déle rovné, což se taky moc nepodařilo, takže prostě jen obyčejná ochrana před tepelnou úpravou, lepší než nic.

3) Dougles - Sprej pro tvarování účesu a vysoký lesk - tak tvarování účesu nevím, je podobný spreji od Nivey, fixaci má jen o malinko lepší, když ho použiji ke kořínkům tak nezplihnou ale druhý den už bych je mohla mít znova. Má silnou alkoholovou vůni, která když se rozplyne tak mi připomíná broskve. Také ho používám na fixaci rozpuštěných vlasů, protože drdol by mi asi moc zafixovat nešlo. Trochu lesku vlasům dodá a jsou i příjemnější na dotek.

Máte s nějakým z nich zkušenost? Znáte nějaký dobrý přípravek na narovnání vlasů :)?

10 komentářů:

  1. Sice se o své vlasy a účes starám, ale znám se. Tohle bych asi nikdy nepoužívala :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si také nejspíš nic podobného pořizovat nebudu, spíš jenom nějaký přípravek na žehlení vlasů :).

      Vymazat
  2. Ten sprej Got2b jsem také měla, a stejně jak říkáš ty, také jsme nepozorovala velkou změnu a když už tak na chvilku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem v jednom časopisu četla, že kdo chce mít rovné vlasy, má ho kupovat po litrech :D.

      Vymazat
  3. Žádný z těchto produktů nemám, jelikož v tomhle ohledu na voje vlasy celkem kašlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se o ně snažím starat jak nejvíc to jde a stejně je mi to k prdu :D.

      Vymazat
  4. mám ten první od Nivei a už ho mám doma asi půl roku a pořád se k němu nemám, abych ho pořádně vyzkoušela:-D ale vyzkouším ho!:) doufám, že bude opravdu dodávat trochu lesku:)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som mala čosi podobné od nivea na lesk vlasov, už dávno, ale používala som ho len vtedy, keď som vedela, že si budem umývať vlasy, pretože mi ich vždy zmastil..a boli nepoužiteľné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám také, druhý den totiž vypadají naprosto příšerně.

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.